Referentka obchodu
Nečekané situace Tě nerozhodí a se svými kolegy i zákazníky dokážeš konstruktivně komunikovat a kreativně vymyslet řešení? Pracuješ pečlivě a umíš si dobře zorganizovat práci? Orientuješ se na výsledky a máš smysl pro detail? Odpověděl/a jsi na předchozí otázky kladně?
Možná hledáme právě Tebe do našeho obchodního týmu back office. Pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.
u nás budeš mít na starosti:
- Přímou administrativní podporu obchodních manažerů
- Péči o stávající obchodní partnery a aktivní komunikaci se zákazníky
- Evidenci objednávek v systému, komunikaci s odděleními výroby, plánování a logistiku
- Zajištění objednávky zákazníka a dodávky zboží v termínu a v plném rozsahu
OČEKÁVÁME OD TEBE:
- Pečlivost, přesnost a chuť učit se novým věcem
- Aktivní přístup, organizační schopnosti
- Znalost obchodních vztahů
- SŠ vzdělání ekonomického nebo strojního zaměření
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Dobrou znalost MS Office, hlavně práci s Excelem
- Angličtinu na komunikativní úrovni
a za to ti nabídneme:
- Perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti
- Motivační mzdové ohodnocení
- Kompletní zaškolení
- Možnost profesního růstu
- Pružnou pracovní dobu
- Služební telefon a notebook
- 23 dní dovolené a 3 dny sick days
- A další benefity (příspěvek na stravování, benefitní kartu UP Benefity, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky)
Místo výkonu práce: CT Park Brno
KONTAKTUJte NÁS
Michaela Štantejská | Referentka personálního oddělení