Manažer/ka marketingu a komunikace
Nečekané situace Vás nerozhodí a se svými kolegy i externími partnery dokážete konstruktivně komunikovat a kreativně vymyslet řešení? Jste pečlivý/á a umíte si dobře zorganizovat práci? Orientujete se na výsledky a zároveň umíte myslet kreativně a máte smysl pro detail? Odpověděl/a jste na předchozí otázky kladně?
Možná hledáme právě Vás do našeho týmu. Pošlete nám Váš životopis a my se s Vámi rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.
u nás budeš mít na starosti:
- Zodpovědnost za chod marketingového oddělení
- Primární přímá odpovědnost za tvorbu grafických a brandových vizuálů, manuálů a stanovení brandbooků pro jednotlivé společnostikomunikace (online, print) s cílem posílení značky a udržení celkové firemní identity
- Návrhy, tvorba a vyhodnocování marketingových a mediálních plánů v rámci rozpočtu
- Zajišťování PR společnosti
- Správa a aktualizace webových stránek
- Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Návrhy, realizace, distribuce a evidence reklamních předmětů
- Sledování vývoje, trendů a novinek v marketingu
- Organizování marketingových eventů, účast na veletrzích, školeních pro klienty
- Spolupráce s obchodním týmem
- Nezbytné administrativní práce v rámci marketingového oddělení
OČEKÁVÁME OD TEBE:
- VŠ vzdělání (v oblasti marketingu výhodou)
- Zkušenosti z oblasti marketingu 3 roky
- Dobrá znalost online marketingových kanálů: PPC, sociální sítě, e-mailing, online PR, SEO
- Dobrá znalost google analytics, excel
- Skvělé komunikační schopnosti
- Samostatnost, zodpovědnost a organizovanost
- Dobrá znalost anglického jazyka
- Leadership
- Analytické myšlení
- Kreativitu a zájem o design
a za to ti nabídneme:
- Perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti
- Motivační mzdové ohodnocení
- Kompletní zaškolení
- Pružnou pracovní dobu
- Služební telefon a notebook
- 23 dní dovolené a 3 dny sick days
Místo výkonu práce: CT Park Brno
KONTAKTUJte NÁS
Michaela Štantejská | Referentka personálního oddělení